Young Dolph, Key Glock - Back to Back (Official Video)

  • 添加 5 个月 前

    YoungDolphVEVOYoungDolphVEVO

    持续时间: 3:02

    Listen to the album "Dum and Dummer". Out now!
    Stream: Empire.lnk.to/dummerYo
    #YoungDolph #KeyGlock #PaperRouteEMPIRE
    Official Music Video by Young Dolph, Key Glock performing Back to Back © 2019 Paper Route EMPIRE
    vevo.ly/GqX3Kg

Xavier Zeeh
Xavier Zeeh

Classic turtle nech dolph 🐬🐢💪🏼

天 前
Beauty QueenV
Beauty QueenV

Skinny ass😅They look like matches 😂 no wonder their music is always 🔥🔥🔥

天 前
Omar Lindo
Omar Lindo

Standard..procedure yea get me

2 天 前
Omar Lindo
Omar Lindo

Hit me up u know i come n look for u if ur about

2 天 前
Omar Lindo
Omar Lindo

I made two songs when i was In school a long long time ago it played on the radio a few times...🤓

2 天 前
Omar Lindo
Omar Lindo

I got stacks too...

2 天 前
Omar Lindo
Omar Lindo

Yo Warrgwarrn dolph 🐬 is me.uk ballerman.... Come.n flex wit me.. I can do that come n make a video with me...i can flex...u know.... I can rap...

2 天 前
Cecil Murray
Cecil Murray

https://youtu.be/hsiG35YAC8k

4 天 前
Almighty Tãÿ
Almighty Tãÿ

When you and your friends have a car meet on GTA

4 天 前
kudzai mhembere
kudzai mhembere

How about a dolph,glock,dababy, stunna for vegas feature

5 天 前
kudzai mhembere
kudzai mhembere

How about a dolph,glock,rich the kid, jay critch feature?

5 天 前
Underground kingz
Underground kingz

Some JDM cars

9 天 前
Cierra Mosley
Cierra Mosley

🔥🔥🔥

9 天 前
Michael Brown
Michael Brown

🐬🐬🐬🔥🔥🔥👈👈

10 天 前
Roland W. Rance
Roland W. Rance

Can anyone let me know where this video was shot or the city? I'm half Korean an they straight showed love 🇰🇷🤞🏽 I doubt Memphis... Cali?

12 天 前
Hecks Espn
Hecks Espn

Bout to see y’all in a bit😎

12 天 前
Yung Cashh
Yung Cashh

I wish all a my old hoes the best #Fukyal

12 天 前
Top ShottaTev
Top ShottaTev

5:41 am let’s get it

13 天 前
the book was way better
the book was way better

hardest concert i been to in a minute and this for sure the hardest song on the album

13 天 前
Aaron Duncan
Aaron Duncan

🍁2020

13 天 前
Ali Alnaseri
Ali Alnaseri

Nice song 2 star

13 天 前
King Solomon
King Solomon

STARTING AND SUPPORTING BLACK BUSINESSES IS BLACK EMPOWERMENT ✊🏿😬✔🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

14 天 前
Moe Cutz
Moe Cutz

Shit around my neck doing jumping jacks 🙌🏿🙌🏿🙌🏿🙌🏿

16 天 前
Chops From Matt
Chops From Matt

Hardest song out STILL right now 💯

17 天 前
Gregory Nichols
Gregory Nichols

Smokin back to back boiis let's goo😤🚬

20 天 前
ONDAT AZZ!!
ONDAT AZZ!!

https://www.youtube.com/playlist?list=PLqEzY2z8FNljf_AEbyHneC6hLs8F0giYA SHOUT OUT TO LIL DOLPH YEA BRUH!!

20 天 前
Ashley Martin
Ashley Martin

Young dolph and key glock

21 天 前
Ashley Martin
Ashley Martin

On god

21 天 前
Guilherminho
Guilherminho

"back to back" is it a reference to kobe?

23 天 前
lkr
lkr

Guilherminho maybe

19 天 前
Devenique Rogers
Devenique Rogers

Ball so Hard They think we Cheating 🙌#Blessed!!😂

23 天 前
Top ShottaTev
Top ShottaTev

This song is slept on lol

23 天 前
King James
King James

Leeky brought me here

27 天 前
BIG SLAM [빅슬램]
BIG SLAM [빅슬램]

김밥집ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

28 天 前
Jose guadalupe Ramos huerta
Jose guadalupe Ramos huerta

LAONU MH2 GATO😾😼🎧📲🙌🏿🎛👍🏿

28 天 前
King Bonds
King Bonds

Back to back

29 天 前
Capitalhill 9000
Capitalhill 9000

Stupid

个月 前
Bineta sy
Bineta sy

Tokyo drift vibes

个月 前
Mauro Brooks
Mauro Brooks

Я ПОДАРЮ ТЕБЕ ГАНДЖААААААА И НАУЧЮ ТЕБЯ СМЕЯТЬСЯ

个月 前
Tyler Graham
Tyler Graham

Ooohhhh fucking wheeeeeee

个月 前
Price Checker
Price Checker

Ya know what. Dolph and Glock might be in to something big. Like no offense but a duo rap group. Need that. Something new. Imagine bouncing bars back and forth. Try that. I mean i been around since both y'all started coming up. Born in the 80's crack baby🔥🔥💯

个月 前
David Luis Garcia
David Luis Garcia

This makes me feel I’m back in the streets hustling hard 24/7

个月 前
SHAZ TX
SHAZ TX

Is this song for girls

个月 前
L I L V C I F X R
L I L V C I F X R

that turtle neck tho fam

个月 前
June Walker
June Walker

young dolph go in soo hard, never dissapointed but haters are using *AUTHENTIC VIEWS COM* to get more views

个月 前
BoluBalla
BoluBalla

I need dolph and glock to stop rapping independently and to start rapping as a duo. I wish they both were like how suicideboys or rae sremmurd,you know as a group cuz they are 2 fire🔥🔥🔥. They can cause global warming and I'll be fine with it 💯💯💯🙌🙌🙌

个月 前
black ninja
black ninja

Dolph is the deeps best friend.!

个月 前
Johnny Slade
Johnny Slade

I'm old and white and like this👍

个月 前
Panthera Onca
Panthera Onca

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

7 天 前
jumpman 23
jumpman 23

u lit 😂

11 天 前
David Hoard
David Hoard

Both of y'all 🐀 rating in hood like crazy I can't listen to no rats I'ma leave that shit to your fans bye I'm gone

个月 前
gg moses
gg moses

Key Glock the main experience

个月 前
Jaki Stewart
Jaki Stewart

WHICH ONE BETTER ? KEY GLOCK × YOUNG DOLPH - BACK TO BACK OR COOLIE CUT × KINSOUL × RAWHOOL MANE - OVER THE RAINBOW

个月 前
monye mack
monye mack

Monaye

个月 前
Stephanie Dominguez
Stephanie Dominguez

🔥🔥🔥🔥 this my fav song from album and the. Cashin out

个月 前
James Simien
James Simien

I would love to sign to PRE

个月 前
koolerystyle
koolerystyle

.33 yaah shit 🔥 🔥 🔥 🔥

个月 前
Andrew Corral
Andrew Corral

Shit got me thinking

个月 前
neobichnyi
neobichnyi

2072 кто отсюда?

个月 前
Jung Hi
Jung Hi

They said if u listen to dolph to much you’ll turn into a dolphin

个月 前
Jason Turner
Jason Turner

😂☠

5 天 前
ChiefBroccoli
ChiefBroccoli

Eventually. You gonna be drippin wet.

10 天 前
Wyatt Cheatham
Wyatt Cheatham

when you put dolph and glock on a track its gonna be heat no matter what

个月 前
Candi Harrison
Candi Harrison

Facts 💯

个月 前
Candi Harrison
Candi Harrison

Facts 💯

个月 前
Marven Montilus
Marven Montilus

2020 who still listening?

个月 前
ChiefBroccoli
ChiefBroccoli

Nigga it kinda just came out. Not even a year old.

13 天 前

下一个

Young Dolph - Juicy (Official Video)

5:00

Young Dolph - 16 Zips

3:30

Young Dolph - 16 Zips

Young Dolph

意见 5