張堅庭頻道 - 林作的學歷勢利觀,看扁別人但自己又不成功

  • 添加 21 天 前

    CommaComma

    持续时间: 14:08

    林作以牛津大學去嘲諷別人,吹噓自己[可能]是學歷最高的藝人,[其實]自己失敗得只剩牛津學歷

JINZ - Jade Gemini
JINZ - Jade Gemini

有實力考入牛津讀書 , 與有經濟能力去入讀牛津已經是兩回事 我相信人們說的品學兼優以品行為先 如果高學歷人仕用才智去做損害社會的事, 禍害比一般平凡人更深遠 若說林作在演藝界的事蹟 , 我對林作的唯一印象只是利用女朋友上位的人 只可說林作受到高等教育卻有這膚淺的看法實在可悲 學歷在於求知識 , 並非用作為炫耀的工具 以名校出身便站在道德高地去評論他人不及優秀乃屬於庸人之舉 在此亦想表達小女對張堅庭先生的想法表示極為欣賞 望繼續灌輸正確的價值觀令社會更和諧及進步, 謝謝 :)

23 小时 前
Andy Andy
Andy Andy

林作可能因嚴重自卑所作出的行為 , 憐憫他吧!!

2 天 前
kk lo
kk lo

周潤發讀好多書咩佢係影帝,林作你讀咁多書你又試吓再去做影帝啊

3 天 前
kk lo
kk lo

香港人大多數人都係住政府屋村,你一家人係我哋村最有錢嘅,因為佢有私家車,俾林先生聽到就大件事啦,咁都叫做有錢啦,有家私家車坐吓咋喎,林先生佢嘅說話俾個屋村屋主聽到,屋主講又唔係我話我有錢,係佢啲屋村啲人講嘢咋嘛。

3 天 前
Cwwcwn Cw
Cwwcwn Cw

張導演: 尺有所短 寸有所長 高士為人 排難解憂 庸才恰人 有目共睹

3 天 前
Le Tk
Le Tk

講得好,要受到別人專重並不是出自某名牌大學,而是個人收養和對社會的貢獻

6 天 前
No Li
No Li

林作不知所謂

7 天 前
Julie Dong
Julie Dong

最重要孝順和有善良的心

7 天 前
Rebecca Mo
Rebecca Mo

以學歷呢個topic黎講林作係失敗, 但如果佢實際係打算以言論去搏面版, 佢就算係好成功, 至少係呢件事之前我完全唔知有呢個人

8 天 前
wise perspective
wise perspective

what lam said was true. seems the people here has no idea what emba is. emba , as a so-called higher end of qualification actually is for getting oneself a bigger social connection rather than academic achievement, one has enough study about any knowledge about commerce by undergraduate and commerce is a skill which should never have been related to real knowledge. Law, compared to commerce , is more of intellectual. academic qualification is different from profession qualification. emba can only be classified as high qualification but never 高學歷 .just like a dentist , you can say he has a high professional qualification but that is not a what 高學歷 Cheung this time is shallow to read lam's critics and in return attack him personally.

8 天 前
Dave Wong
Dave Wong

Even I'm a fan of this guy, I'm totally agree with him. but do regard to spent my time to watch this

9 天 前
Gary Ng
Gary Ng

林作大、同大陸支那狗沒有分别。

9 天 前
Susanna Yeu
Susanna Yeu

👍👍👍👍👍👍👍👍 講得好

9 天 前
Sueann Cheng
Sueann Cheng

講得好好,分析得好好,好客觀! 值得令人深思。思維值得跟蹤

10 天 前
Kin LI
Kin LI

甚麼樣才叫成為一個活得成功的人?比來比去就真係咁威?定係發起左社會不安的議題?能夠真正解決社會議題的人才是真正的人才,名譽頭銜本是用來榮耀成功的人,但現在本末顛倒。

10 天 前
boka tam
boka tam

海外心聲💚能够於清💗講出世情,甚少,好本事~好品德,越來越少,40~60年前,很多精英,都是有良心做真正的人類(無眼淚,無感恩)模型機械人。💛

10 天 前
Suk Kwong
Suk Kwong

唔好理佢浪費時間,說其他太多東西值得說了

10 天 前
尿百陳
尿百陳

林作都算係藝人? 佢憑乜嘢呀?返去做冇開單嘅律師啦

10 天 前
Simon Church
Simon Church

https://www.youtube.com/watch?v=nPgElaR98Go 張堅庭: 一個蟻民可以做嘅,就係做一個YouTuber 沈默 等於 助長 !! (all those situation l had experienced, in this new library:) https://www.youtube.com/watch?v=298Ig_xK9Po&t=114s https://www.youtube.com/watch?v=p4wqmolbRnU https://www.youtube.com/watch?v=HPVImCoT94Y https://www.youtube.com/watch?v=l09Zw0B_F7U https://www.youtube.com/watch?v=XcBHjGT8rzw&t=14s https://www.youtube.com/watch?v=yGYz1CFadxw https://www.youtube.com/watch?v=8MWAZuo6FtE https://www.youtube.com/watch?v=7fqJumxdV-A

11 天 前
Sam Hung
Sam Hung

做人心地唔好最仆街,有幾多錢幾多學歷無用

11 天 前
human lailai
human lailai

我都係牛津畢業生,牛頭角政府津貼學校。

11 天 前
Moon Chekhov
Moon Chekhov

庭sir的評論不愠不火,客觀說道理,說理清晰流暢易明,示範討論事情應有的基本態度,值得支持。加油,庭sir!

11 天 前
RYAN LAM
RYAN LAM

咩都冇,唯有show吓學歷啦。

11 天 前
Benjamin chu
Benjamin chu

Mr Cheung that’s obviously a sense of courtesy or attitude against something Being neutral is A Must His parents might have been a result of his perception Too bad so sad Gonna b contagious within their so called ego groups Therefore The future will be much more irrational Conflicts has no boundaries Judge will be conscience Cheung Stay relax n definitely ur thoughts leading everyone being more thoughtful Thank you

11 天 前
夕口
夕口

學歷理應無分貴賤,林作只係教育制度産下的孔乙己

11 天 前
tsz wan johnny chung
tsz wan johnny chung

講得有Point

12 天 前
Crystal Ho
Crystal Ho

張導演講得對,高學曆唔代表人有品,有D人狗眼看人低

12 天 前
Maggie Cheng
Maggie Cheng

林作呢啲咪係高圾囉

12 天 前
gC gong
gC gong

林講的真系傻,就好似姚明220+CM講身高180CM唔係高佬,但問題系180CM系普通人之中已經系高佬,況且求學不是求分數,學歷高又如何?出到社會唔係睇學歷,系睇能力OK?

13 天 前
さめはる
さめはる

林作打飛機自HIGH學歷、如果學歷同人的等級成正比、我係校長我未可以一槍打死你個仆街仔…? 當然讀書是毎個人的自由、讀好多書的人有好有壊、所有没有學歷的人也想利用”反高學歷的話題” 來証明自己不努力不讀書也是正常行為、自豪、自HIGH化、到最後香港人就是一種無知的生物、左右不討好、 太高學歷不満意、太底學歷也不満意、香港人基本就是変態佬、不如下次討論下”白飯”好味定”玄米”好味ok?

13 天 前
G Bush
G Bush

根本不值一論,名校唔名校,無聊之極!首先 EMBA絕對唔係高學歷,係任何學校,包括創校自稱亞洲MIT ,成日話自己高排名,[亞洲] 第一的科大!我只會評佢係間美式大學,水準not bad,香港學生可以透過科大開始接觸美式教育,有心再去美國既學生絕對好事。但佢始終係間香港既政府大學,最終係要投共,出既學生未見到創立如 Sun, Google.. 既 Stanford畢業生。香港Antitrust law落後美國100年,中國人R撈崇拜權力,社會一層層歧視,呃呃騙騙冇 honor sys 文化,係香港去創業唔會被睇得起,一班廢青搵唔到工先去創業,大學令人周身債,大學生只係出嚟R撈(連科大院長都出嚟R,可惜冇建樹被冠傻強,落台後幫民建聯拉票。。世界級係咁既咩?!),香港D工根本唔使高學歷發明家,槍打出頭鳥,香港人喜幸災樂禍,只需要sell屎搵老細聽話扮傻既刷鞋仔。 你拎住本美國護照幾時都型過特區護照,美國護照需要講排名咩?你拎住特區護照不停講世界排名好高,好多免簽證(可惜美國畀台灣新加坡都唔畀你呢?),同你大叫科大好高排名,世界第一,係咪一樣咁核突?有條友話拎住本BNO就係British,仲核突! 你去英國入境唔使行Visitor先可以叫做 British 。BNO即係British? NO。鬼叫你香港自毀國際地位,擁抱祖國,路係自己揀,面對現實吧! EMBA係畀班賺到錢既老鬼短時間Weekend夾錢請班(名師) 發噏風,順便交換卡片。科大同西北Kellogg合資,正正係睇中市場 cap水,你地需要呢類虛榮感,自我感覺良好! 名校唔名校,睇佢歷史有冇出到人才,WWI之前美國冇中央銀行,係美國邊間大學大師幫手?英國一講經濟唔係諗起劍橋老牛,係LSE,點解?中國人個腦識唔識答呢種問題。 你介意睇你唔起,又想反駁呢樣果樣?請問 Chicago Columbia 邊間商學院勁D?前者好多 nobel prize猛人,咁勁D名校D?你如果咁諗不如死咗許啦!Wall Street 日日用緊既 BDT model發明家 Derman教授出自Columbia,人地根本唔在意你叻定我叻。 無論邊個睇邊個唔起,你以為自己好名,我以為自己世界第一。都係度自我感覺良好,中國人打少陣飛機啦好冇!

13 天 前
Anna Ma
Anna Ma

林作個人生得矮、又樣衰、以為自己係情場聖手、仲狂妄自大!想學人做藝人,其實都係想溝晒啲女明星啫!

13 天 前
t d
t d

你入男廁緊係全部都係男人,呢句夠精警

13 天 前
ck Ma
ck Ma

名校無人考第尾既咩?個個都專心想考第一㗎 ?

13 天 前
Steven Sill
Steven Sill

張堅庭呢一代香港人,说话谦卑有教养,是这一代香港人与奥学习的。

13 天 前
keigorjai01
keigorjai01

林作係一個高學歷,低成就嘅人

13 天 前
King Cho
King Cho

林作喺遵理又有幾成功?睇個廣告版就知啦,企埋一邊㗎咋,啲中間位冇佢份㗎,唔係靠之前麥明思男朋友個朵,冇人識佢添,分分鐘遵理都唔請佢。

13 天 前
rebchuchu1
rebchuchu1

林作好多行徑和言論只係試圖令人注意佢,好可憐!

13 天 前
Sniper5354
Sniper5354

一個擁有專業資格嘅人,一定係做得非常非常之差,比垃圾更差先至要放棄自己嘅專業

14 天 前
HingChoi Wong
HingChoi Wong

張堅廷的應知經歷很高。應知不是可讀書就是得。有一句話,死讀書,書讀死。張先生好棒。。。。

14 天 前
TO KU
TO KU

林作是誰😂 嗰條四眼仔🤞七下七下咁👎我仲以為(李嘉誠)牛津畢業👏原來呢個七頭皮把撚🤞垃圾🐖

14 天 前
Leyland Olympian
Leyland Olympian

佢根本就係一件社會垃圾,就算俾佢老牛畢業生又如何?? 對社會少少貢獻都無

14 天 前
Bernard Shum
Bernard Shum

其實幾畤開始林生可以算是藝人? 有邊方面的才藝?

14 天 前
max mak
max mak

林作小兒⋯乳臭未乾,可足掛齒!

14 天 前
Ellen Fong
Ellen Fong

係咪讀傻書。那個人。

14 天 前
Gigi
Gigi

林作有高學歷都冇用,佢口嗅兼樣衰,高不成低不就,張導演你無謂同d精神病人計較啦!

14 天 前
Chan Matthew
Chan Matthew

如果無睇錯 此人應該係..高材低能

14 天 前
ka ka wong
ka ka wong

Mak明c 冇帶眼識人

14 天 前
Sucu Pan
Sucu Pan

條契弟話睇緊誹謗法喎!!!!

15 天 前
愛神一號
愛神一號

張生是多管閒事了, 但, 高學歷却被低學歷聘用, 却是社會的常識。 學歷本來是無用的廢紙。

15 天 前
Kinsang Wong
Kinsang Wong

林作自以为高學歷,但人格低

15 天 前
j leung
j leung

我自己都唔認同林作.....但也你用有嗰人公司值十憶來衡量成就!?? 咁你同林作有乜分別呢....可悲....

15 天 前
八分衝次郎ChiKai Man's World
八分衝次郎ChiKai Man's World

讀飽書又唔係學以致用,真係一個笑話

15 天 前
Abc Abcd
Abc Abcd

近期言談作風自大林作少不更事牛津學歷不外如是身心出位道理應該明白言多必失低調努力工作生活當下心要謙卑學做名人陶傑學識深入英國人文化素質不愛理人閒事先學識做人何必強出風頭眾指之其不是無知儍仔🎓🥇🐷💥💣🦍

15 天 前
苗小
苗小

找打字人員,絕不騙人⚠️⚠️⚠️ 超級好玩的工作 這是不需要會費的喔!🥰 每天接單無上限 無時間要求,在家工作想做就做 重點這個 不用會費 不用會費 不用會費‼️‼️ 有興趣了解請 inbox我 @money.easy_free LINE:ivymly

15 天 前
領養代替購買肉煲代替快炒
領養代替購買肉煲代替快炒

林作最令我羨慕就係扑左麥小姐

15 天 前
Mary Chan
Mary Chan

讀書本意是讓我們明白事理,有條理去分析事情真偽。以前讀書人都因為喜歡硏究或分析而全心向學。而與書無緣的就去找自己的人生路,反正條條大路通羅馬,有志者事竟成。可惜現今世界虎媽虎爸太多,他們主宰𠒇女的生命丶處處多作安排而令孩子們只為讀書而讀書,目的是要與人作勢利非常的比較⋯⋯林作可能是這樣環境下長大的人吧!

15 天 前
TT L
TT L

世界各地都注重學校排名,自然培養到一班重視排名的家長及學生。既然林作畢業於名校,當然好自然地看小他人。這是人之常情。試問自己畢業於世界頂尖學府,性格也自然變得高傲點吧。只是有些人把高傲的性格藏在心𥚃,有些人卻選擇口不擇言。我有Uncle 畢業於皇仁,現在已70歲,還皇仁前,皇仁後。其實心理都差不多,喜歡別人的崇拜及告訴別人自己高級些罷了。至於林作,沒有顧及藝人身份,不懂人情世故,把自己心𥚃的說話真實地説了出來,他只是一名現今的失敗教育受害者,只重排名,但不成熟。唉,看看身邊的人吧,自己的兒女,入了名校後的嘴臉,和林作一樣。這便是現實,看得不順便到頂尖學府讀個書,到時便能選擇做一個有教養的人,或做另一個林作。

15 天 前
甜甜的真心留白
甜甜的真心留白

唔知大家知唔知而家好多牛津、劍橋出尼嘅大學生,好多係因為《人事關係 》而入讀嘅呢⋯⋯ 所以唔一定係英國一等一名校,出尼嘅就一定係《 高 端 大 學 生 》😏

15 天 前
甜甜的真心留白
甜甜的真心留白

車❗️❗️😌💬林作⋯⋯ 又冇修養,又冇人格。。。 不知所謂嘅衣冠馬蹓一名 👎🏻👎🏻👎🏻

15 天 前
sanghyuk han
sanghyuk han

林作的行為告訴大家,修養和學識是兩回事。

15 天 前
snoopy Boy
snoopy Boy

林作係一個好代表到香港人既香港人

15 天 前
B Wee
B Wee

幾喜歡這個頻道! 好似有個朋友跟你分享生活時事上大小事。可以聽下不同人的觀點,我覺得好好呀! 張導演~加油:)

15 天 前
lipuiki
lipuiki

有些人讀咁多書,應該有critical thinking, 但用irrelevant 既 qualification 去 comment 另一個人既專業。 不如話有d人係身材最矮既大律師。 唔知有冇意思 🤣?

15 天 前
cojgl
cojgl

我相信如你有錄完聽一次先再講,你嘅論點同邏輯會更加到point同表達得更清楚😊

15 天 前
Rex Cho
Rex Cho

有幾多個藝人高學歷痴線⋯⋯

15 天 前
Rex Cho
Rex Cho

無智商🤣🤣🤣

15 天 前
Dez Dez
Dez Dez

林作串得起,幾多出名世界政治家來自牛津法律系!

15 天 前
Django Wong
Django Wong

林作都痴線既 正一白鴿眼 人地評論你 你唔鐘意就話人誹謗 明明你自己踩人先 而家就轉口風話無睇小人地科大 話人曲解你意思 唔該你睇下自己講咗咩先反駁人啦

15 天 前
Denis Law
Denis Law

張先生這個視頻分析很透徹。

15 天 前
shirley wong
shirley wong

高學歷? 林作學到d咩?咪狗眼看人低囉~

15 天 前
Hou Yin Tam
Hou Yin Tam

分析得很好呀,做人高學歷企品格又有乜用

15 天 前
陳漢臣
陳漢臣

威靈頓,我知喎!嘻嘻嘻~~~~

15 天 前
Seasons Or
Seasons Or

其實林作這類人在一些名校早已存在。見過唔少英文嘞嘞聲,卻常常狗眼看人低。有學歷冇品格,非常失敗

16 天 前
髻猄棼
髻猄棼

林作只係一個嘩眾取寵的"名人",用多提!

16 天 前
Chung Chung
Chung Chung

因为八挂 所以 订阅张生的频道 :)

16 天 前
屎忽撞牆
屎忽撞牆

我作為一個155嘅矮仔,我都可以好客觀咁評價林作係一名矮仔。

16 天 前
Lady Cham
Lady Cham

佢同姓麥果個一樣成日搏出位。

16 天 前
Leung Gary
Leung Gary

堅庭兄, ㄧ向敬重你, 不要為這些人太廢神, 主祝福你家。

16 天 前
man kin cheung
man kin cheung

最尾果句都幾中point ,又唔係人地自己吹捧自己高學歷,躺著也中槍

16 天 前
Timway Chan
Timway Chan

但現實社會如此, 同一系學士畢業,香港政府招聘公務員都係優先考慮港大, 中大, 理大, 科大, 但即使學歷高與賺錢能力係唔掛鈎, 讀書勁頂多做教書,校長.......... 林作係有錢仔, 家底厚, 係咁L寸!

16 天 前
火火
火火

林作何時做演員?有人睇咩?侮辱觀眾對眼!做演員要高學歷???

16 天 前
Yuen Leung
Yuen Leung

張生, You are one of my favourite directors and respectable celebrities in town. I don't know Joe too much. After viewing your video, I did some search on Joe. To me he's an inexperienced high achiever. His tone might not be good to hear, but he is not a mean person. His preference for intellectual / academic environment over technology / strategy study is his personal opinion. Nothing wrong about personal choice but probably more respect and concern to the actress is better. I hope you can forgive him. He's young.

16 天 前
Not Why
Not Why

其實有好多去完英國讀完書之後返嚟果D都係睇人唔起,個個都以為自己已經變左紳士...學歷係高咗..不過人格可能要重讀了⋯⋯

16 天 前
♥ ♥
♥ ♥

張導演多年來涉獵演藝界,也是科大學系 畢業,絕對有資格評論。 我個人認為陶傑經常用‘’冠冕堂皇‘’的稱呼來形容 林作,導致林作 目中無人,認為自己自命不凡。 p.s...林作under陶傑的護蔭之下,仲好似試過選議員,不過名落孫山

16 天 前
kingston lau
kingston lau

目前未成功,不表示將來不會成功,而且林先生仍然在年輕人年代。

16 天 前
NGHOIKEI
NGHOIKEI

理性分析 想做藝人旦禁講說話 有話題旦形象插水 呢樣都無考慮到 。問題黎啦 林作係高學歷的豬兜 呢句野是否成立?

16 天 前
Christmas the Cat
Christmas the Cat

通常有呢d比較心理 都係自卑 一定要show到自己有幾勁 咁先會自我感覺良好 真正自信既人唔使咁做

16 天 前
94愛台灣
94愛台灣

周潤發連中學都未畢業,但人格比林作好得多。人家已是國際巨星,但日日去行山去街市買餸食平民食堂,有市民要求合照絕無扮大牌拒絕,隨和親民程度絕對是得人尊重的一大原因。

16 天 前
tina ho
tina ho

學業點可以同品德比呀,發哥做到喇,林作學下野剌,傻B。

12 天 前
TO KU
TO KU

發哥熟讀的孫子兵法 林作 拾下拾下自以為是

13 天 前
Jodie Lam
Jodie Lam

同細細個要入名校一樣,為左識人⋯⋯ 總結識人好過識字

16 天 前
yommy Kee
yommy Kee

大部分所謂高學歷既人,真係傻傻地,唔識同我地正常人溝通同生活,活係自己世界,覺得自己做既所做野都係岩,親身經歷🤪

16 天 前
e e L
e e L

張先生, 客觀,正面。讚👍🏽

16 天 前
A L
A L

每個人都有他的驕傲點,請讓他從錯誤中學習起來,願他有一個謙卑的❤️!

16 天 前
Hong Kong
Hong Kong

英大學很outdated. 從前中國人不可能入 law LLb , - 李國寶那年代只能入BA law with other subject. - chinese no chance LLb law and medicine doctor 冇可能(except outside England eg. Scotland, Ireland 等), 現在可以變了佷多, 可以講易得多 become very popular. But 美大學越來越難入,畢業有工做,不須回流。 在英冇出路,所以就這樣。

16 天 前
Richard Wu
Richard Wu

林老作條友咁都算藝人 真攪笑

16 天 前
BajoeWong
BajoeWong

其實見唔倒林作個人之處,言談無見地又沉悶,樣貌又唔吸引,可能除咗眼鏡set埋頭化埋妝會ok啦,尼個就不得而知啦,總之用普通兩字形容佢不為過!

16 天 前
Mary Leung
Mary Leung

一隻井底之蛙而已,表哥塞錢給牠太不值得了吧!

16 天 前
Joey
Joey

張先生,非常贊同你的分析,我覺得這位仁兄 “不可一世” 的態度,只有令人反感,他在名校畢業,但做人處事則仍在幼稚園,俗語說:讀屎片。加上他貎不驚人,內外質素欠奉。

16 天 前
Vince Cheung
Vince Cheung

贊同 !!

16 天 前
Fred Lee
Fred Lee

而我不知道誰是林作。who is 林作 ??? 二打六 ???

16 天 前

下一个

ONCE UPON A TIME IN HOLLYWOOD - Official Teaser Trailer (HD)

1:46

ONCE UPON A TIME IN HOLLYWOOD - Official Teaser Trailer (HD)

Sony Pictures Entertainment

意见 13 280 121

林作覺得阿媽似武則天  難以親近  影響成長

08:53

林作覺得阿媽似武則天 難以親近 影響成長

Happy Party開心大派對

意见 18 000

星星同學會 解構橋王之王 (嘉賓︰王晶、葛民輝)

42:59

張堅庭導演講座:為何我會選擇送子女到英國留學?

1:44:01

張堅庭導演講座:為何我會選擇送子女到英國留學?

Dadi Overseas Studies Service Centre大地海外升學

意见 148 000

Embarrassing Hairstyles (GAME)

10:25

Embarrassing Hairstyles (GAME)

Good Mythical MORE

意见 172 774

EVO 9 vs GOLF R

10:39

EVO 9 vs GOLF R

Mighty Car Mods

意见 587 582

Boeing Gets Grounded and the FAA Is Broke AF | The Daily Show

5:43

Boeing Gets Grounded and the FAA Is Broke AF | The Daily Show

The Daily Show with Trevor Noah

意见 1 296 301

Us - Movie Review

7:19

Us - Movie Review

Chris Stuckmann

意见 704 864

Will It Hair Gel?

14:55

Will It Hair Gel?

Good Mythical Morning

意见 953 033

Everything Wrong With Ralph Breaks the Internet

21:01

I'm Something Else (Official Music Video)

2:45

I'm Something Else (Official Music Video)

SomeThingElseYT

意见 1 283 195