David Lopez
David Lopez

Those two lines. " I gave yu a carrer to destroy it" And " Cuz as long as im shady yu go have to live in my shadow" Hit way too hard and just completely destroyed him

15 小时 前
BeckyAnn
BeckyAnn

I thought that Alex killing Bryce was confirmed though.... like we saw it didn’t we.... ??

15 小时 前
Alexis Rashayi
Alexis Rashayi

I used to say when I was little to my Grandpa I’m not black I’m brown and you’re not white you’re peach I asked why people label us like that I still don’t have a answer

15 小时 前
Pranav Mourouganandame
Pranav Mourouganandame

5:08 ah yes I love my French f i e s with some ketchup

15 小时 前
Frost YEET!
Frost YEET!

Plot twist poppy is being controlled by someone she's just using her cute voice to hide the other persons voice and the earphone from her cute hair

15 小时 前
Jeon Jungkook
Jeon Jungkook

Taeyong: It's easier than I imagined *Starts dancing to the next song*

15 小时 前
Mateusz Cielas
Mateusz Cielas

yeah i see and I know the problem but this video sounds exaggerated

15 小时 前
IIminapenniell
IIminapenniell

I’m srry can I adopt Sydney and Lucas?

15 小时 前
ray r9
ray r9

bradon is perfectly perfect

15 小时 前
Armand Darrance
Armand Darrance

Matpat,how do you learn this stuff, Its your brain attach to video games,horrorgames,and something else and plz dont swear matt😢😢

15 小时 前
Sinai Tomas
Sinai Tomas

K

15 小时 前
Итан c
Итан c

5:23 That smile :)

15 小时 前
Musical Henry
Musical Henry

These are some of the coolest boomers ive ever seen

15 小时 前
Zamhur Anggun
Zamhur Anggun

MORIAH ELIZABETH!!!!!

15 小时 前
ViVous _
ViVous _

I honestly wouldn't watch half of these guys vids, they sounds like prunes. Mark, corridor, and a few others are ok though. They weren't too bothered by it

15 小时 前
• Brian
• Brian

Old people are so close minded when they listen to anything today

15 小时 前
That1Kidd
That1Kidd

Back when you could leave your house

15 小时 前
Doggo McDoge
Doggo McDoge

Props to the Zeppelin shirt kid's parents.

15 小时 前
Dogeatdog
Dogeatdog

I am a 57 year old white man. I am sobbing and I am not ashamed of it. I am ashamed that this country allows all this to happen. For CENTURIES this has been going on. We ALL knew it. Time for change! NOW!!!

15 小时 前
Animals
Animals

All lives can.t matter until black lives matter

15 小时 前
Anime._Idiot
Anime._Idiot

that girl just said coin s l u t 5:49

15 小时 前
Connor McAuliffe
Connor McAuliffe

It wouldn’t matter if he was a replica of Eminem they both went through hell and if Eminem could talk about it NF can to

15 小时 前
UWU sophie
UWU sophie

Am I the only one who screamed the lyrics of the song

15 小时 前
Oyunda mıyız?-Jr.
Oyunda mıyız?-Jr.

cnfilms.net/v-%E8%A7%86%E9%A2%91-DI_wosNhz4E.html çok güzel olmuş OMG listennn

15 小时 前
Gal Krimerman
Gal Krimerman

Such an important video, thank you so much for sharing🧡

15 小时 前
Oyunda mıyız?-Jr.
Oyunda mıyız?-Jr.

cnfilms.net/v-%E8%A7%86%E9%A2%91-DI_wosNhz4E.html çok güzel olmuş OMG

15 小时 前
Jordan Fogliano
Jordan Fogliano

Hope is not mumbling it’s good

15 小时 前
Rave Fox
Rave Fox

Jaiden react to teens react to jaiden

15 小时 前
lema
lema

Kind of touching watching this video in may 2020, with the things that are happening in the world rn.We are making a change.

15 小时 前
NerdyStitchPayton
NerdyStitchPayton

Me almost thirteen laughed at all of them

15 小时 前
NerdyStitchPayton
NerdyStitchPayton

Favorite: Flash one

15 小时 前
Matthew Martinez
Matthew Martinez

Old heads don’t get it 😔 I’m still sad abt X

15 小时 前
Eve Hello :D
Eve Hello :D

The kid went from 0:21 to 0:50 lmao

15 小时 前
bbh
bbh

Mingyu giant

15 小时 前
jaden nguyen
jaden nguyen

i hate Sam and Victoria with a passion they except life to be sunshine and rainbows like Sams sexuality

15 小时 前
Markus Liu
Markus Liu

Now pls react to Attack on Titan Final season trailer!

15 小时 前
Piu Piu
Piu Piu

I thought teens were the ones who always watched Mr Beast...?

15 小时 前
Hendrik Burkantat
Hendrik Burkantat

they count as "adults" ... fuck I get old

15 小时 前
Dark Gacha
Dark Gacha

“ he got that uzi he got that Mac-10” me laughing my ass off because it’s a tec-9 🤣🤣

15 小时 前
rakha rizqiawan
rakha rizqiawan

I wonder if FBE or REACT will actually make a new reaction trailer of the new Attack on Titan Final Season Trailer, i think it will be dope

15 小时 前
Akuma ツ
Akuma ツ

I love how they're surprised that a lot of Spanish speaking CNfilmsrs are in the top 10, like yeah no shit, for exception of Brazil, Guyana, Suriname and the French Guiana (maybe I'm forgetting some islands idk) all the other Latino America countries speak Spanish, let's not forget about Spain too

15 小时 前
Real_Pat_FTW
Real_Pat_FTW

Ma boi Lucas

15 小时 前
Slim GR
Slim GR

Asian girl:there some cute kings White girl: im attracted to this idk why tho

15 小时 前
Darren Banhthai
Darren Banhthai

i feel my iq points decreasing as I listen to the girl with the earrings speak

15 小时 前
Vuk Milosakovic
Vuk Milosakovic

Poppy out here reacting like a professional reaction channel

15 小时 前
Adrienn Ormai
Adrienn Ormai

I recommend you to rewatch some of the episodes from season 3, because I'm pretty sure they don't remember some important parts that already happened. :)

15 小时 前
Gia Anh Vo
Gia Anh Vo

Next video: Teens react to LoveLiveServe reacts to teens react to LoveLiveServe

15 小时 前
Peaches
Peaches

Where can I adopt Jaxon, Lucas and Jordyn? Edit: Nevermind. I want them all Edit2: JAXON WATCHES THE LOUD HOUSE I LOVE HIM SO MUCH

15 小时 前
Анна Половенко
Анна Половенко

I wonder if they know that Poppy is different now...

15 小时 前
Music Feen
Music Feen

React to KING OSF

15 小时 前
dasan i
dasan i

Those two girls were trying SO hard to be *funny* even though they were probably insulting people that use it in order to fall asleep.

15 小时 前
Laura Ribeiro
Laura Ribeiro

The worst show ever!

15 小时 前
GHOST0709
GHOST0709

For they realise this is the tmph right

15 小时 前
Jodie Dixon
Jodie Dixon

I saw super showdown 2018 and that match made me faint btw I was there

15 小时 前
Emily-Jayne Laming
Emily-Jayne Laming

Who else think Alberto looks like Jughead from Riverdale

16 小时 前
Rod Gill
Rod Gill

I'm jealous

16 小时 前
KarmicDreamer
KarmicDreamer

BLM!!!! i love ya'll! love and support from Canada! I JUST REALIZED DON WAS ON 60 DAYS IN!!!!!! lol <3 such a good season! haha

16 小时 前
:3
:3

To everyone who doesn't know, this is not actually her being herself or putting on a character bc she wants to. she was being controlled by Titanic Sinclair, a real ass. In her most recent music video, she used her real name and it was directed by herself. She actually is a great person.

16 小时 前
Rman Nayr
Rman Nayr

WHATEVER BOOMER!

16 小时 前
Jordan Marshall
Jordan Marshall

Wow. "Black ppl have always lit themselves on fire to keep america warm" that hit me

16 小时 前
Itz_meh Katrina
Itz_meh Katrina

Kiss Rock N Roll are the best

16 小时 前
Tatyana Wilson
Tatyana Wilson

Can you guys do Aaliyah reaction

16 小时 前
Æ_Cha
Æ_Cha

They should react to “Gabe’s last words” That was the literal thing i cried, Trust me it’s very sad! 😭😭

16 小时 前
Aleksandra Mihajlovic
Aleksandra Mihajlovic

Hi i am from 2020 and let mee tell you...it is much worst now .....

16 小时 前
IvyMulisha
IvyMulisha

Once I have all my family was watching and I was watching it too and that was a scary movie I like watching her like 100 days ago but it’s not on special mobile wanna watch is so Bella is a good

16 小时 前
Doorknobs Doorknobs
Doorknobs Doorknobs

We know which one had the better songs

16 小时 前
faith4ever200
faith4ever200

ayeeeee bm and kevin!!!!! I love how hyped they were haha

16 小时 前
maninthebox0
maninthebox0

I think when we were younger Welcome to the Black Parade was just the song all Dads liked lol

16 小时 前
callmeangieb
callmeangieb

This white lady at first can die

16 小时 前
rude bunny1
rude bunny1

Ani became more acceptable in this season

16 小时 前
_çäñdî çøffèè_
_çäñdî çøffèè_

Nobody Kids: **Cries** James Charles: Hii! Nice to meet you!

16 小时 前
Jordan Marshall
Jordan Marshall

I love Vivica

16 小时 前
Rman Nayr
Rman Nayr

WHAT UP BOOMER?!

16 小时 前
Rman Nayr
Rman Nayr

OK BOOMER!!!!!!!!!!!!!

16 小时 前
Peaches
Peaches

Oh, Christine and Jennifer, I get you so much

16 小时 前
Jordan Marshall
Jordan Marshall

I see Faith as a mother figure

16 小时 前
trin plex
trin plex

I stopped watching after season 1, it got boring to me with the trial

16 小时 前
Ps4 YC_UK-_-
Ps4 YC_UK-_-

Ah when they drew I was like tf nowww I am happy because ksi won

16 小时 前
Moises M
Moises M

Omg these kids are in highschool or college or something

16 小时 前
shadow plays
shadow plays

When she said is this a Minecraft song I face palmed so hard

16 小时 前
Bani Mahava
Bani Mahava

Guys u dont understand himm😔

16 小时 前
GhosT
GhosT

Nothing will ever beat power washing videos

16 小时 前
ThatSimpleAnna
ThatSimpleAnna

I remember watchng stranger things for 8 hours straight and finished it at 3 am then I cried for so long and then I slept.... I have school in 4 hours tho lmao

16 小时 前
timmy's life
timmy's life

Why can't we just love and respect each other 🥺 PERIODT

16 小时 前
Reiley Martell
Reiley Martell

Holy shit this was made exactly 2 years before the game is gonna be released

16 小时 前
Lane McNally
Lane McNally

Yo can someone explain the prince one plz

16 小时 前
Monalisa Analla
Monalisa Analla

Bro I still crying

16 小时 前
Ammara GHANI
Ammara GHANI

i wish liam niall louis and zayn got equal amount of love as harry

16 小时 前
Jordan Marshall
Jordan Marshall

Wow

16 小时 前
Nayeonbunny
Nayeonbunny

Every human is equal, someone’s skin colour, race, gender and sexual orientation does not matter. We are all human and we should spread love and not hate, it angers me that innocent people are being harmed or murdered just because they look different. The world needs to change

16 小时 前
Rose
Rose

Wait until they listen to Daechwita

16 小时 前
Twinz_Wraith15 YT
Twinz_Wraith15 YT

Actually the game says pg18 that means only adults can play it, if your complaining why kids are playing it simply don't buy it for them ,jeez

16 小时 前
NAME: TechGuy
NAME: TechGuy

Ugh that Indian in between is irritating and not expressive

16 小时 前
Dryxy
Dryxy

Anyone here during the blm stage

16 小时 前
Simon Pender2
Simon Pender2

Why is your pfp a girl and you are a boy

15 小时 前
Ceejay Galicia
Ceejay Galicia

*slight laugh* I don’t get it 👁👄👁

16 小时 前
Aiden Scholz
Aiden Scholz

I love Jaden animation

16 小时 前
Kirstyn
Kirstyn

the last one is sooo me, I staved myself at school aswell, none knew to, i just sat in a corner and cried cuz i basically had no friends, i basically got depression :/ i still have it a little....

16 小时 前
Reggy
Reggy

Was waiting for some romance ...

16 小时 前
Monalisa Analla
Monalisa Analla

I give all of them a 5 because I started to cry

16 小时 前
hassanidk yt
hassanidk yt

Nah i can build that everyday if u want to see real talant check out grain

16 小时 前
Pam M
Pam M

God decides our race , parents and time in history we will exist. We better look to Him first for our value and worth and trust Him to meet our needs. People will always disappoint

16 小时 前